Wednesday 26 May 2021

Scrisori emoționante de la cititori deznădăjduiți: Povestiri adevărate

Bine ați venit pe acest blog, dragi oameni buni. Vă mulțumesc pentru încredere și îngăduință.

În viitorul apropiat (foarte apropiat sper), voi publica multe materiale bazate pe scrisori (emailuri) primite de la cititori. 

Scrisorile pline de durere primite de la cititori deznădăjduiți sunt toate povestiri adevărate. 

Inițial, am vrut să public emailurile în întregimea lor, dar, pentru că am eliminat dosarul (electronic) din greșeală, îmi este imposibil să intru în contact cu aceste persoane (care și-au deschis inima în privat) să le cer consensul.

De la bun început am luat notițe din sutele de drame ce mi-au fost destăinuite și anul acesta am decis să ajut (prin intermediul acestor materiale virtuale) pe cei care se confruntă zilnic cu drame în familie și se simt singuri în univers.

Cele mai multe emailuri primite în decursul celor 10 ani de blogging (publicare online) sunt relative la blestemele mamelor și la lipsa de iubire din partea lor.

Pe locul doi se află ura dintre/între frați (surori).

Locul trei este ocupat de neînțelegerile între cupluri căsătorite sau nu.

 

Despre blestemele mamelor am scris o postare pe https://povesteaisabellei.blogspot.com(apasă aici ca să citești). Era anul 2013 și deja primisem multe scrisori pe tema asta. De aceea și materialul publicat atunci.

Citiți comentariile numeroase la această postare să vă convingeți cât de familiar vă sună multe.

Despre frați am scris aici: https://devorbacucristinag.blogspot.com/2018/08/invidia-pizma-raca-si-zazania-intre.html( apasă ca să citești, dacă ești interesat).

În caz de te simți descumpănit în urma unei despărțiri de iubit (iubită, soție etc.), te invit să arunci o privire la comentariile de la această postare: https://eumerit.blogspot.com/2013/05/cum-sa-uiti-pe-cineva.html


Ccrisori virtuale galbene pe fond bej - emailuri


Așa cum am scris și-n prima postare din acest blog, sunteți invitați să vă deschideți inima cu încredere fie prin intermediul unui comentariu anonim (dacă vrei), ori cu un nume fals, însă puteți să-mi scrieți și în privat prin intermediul formularului de contact aflat fie pe bara laterală (dreapta - dacă citești pe un ecran mare = laptop, PC, tabletă), fie pe bara de jos. 

Nimeni nu este singur. Nimeni. 

Iar eu înțeleg. Înțeleg, căci am auzit milioane de povestiri adevărate îngrozitoare. 

Sunt sigură că și voi ați auzit încă prea multe. 



Fotografie de pe Pixabay.



No comments:

Post a Comment

Te invit la terapia sufletului: dacă durerea te copleșește, nu ezita să o împărtășești.
Aici, vocea ta contează și sentimentele tale sunt importante.
Nu voi permite nimănui să te judece.
Respectul este legea oamenilor buni.
Spunându-ți povestea, îți eliberezi spiritul.
Comentariile tale pot aduce lumină în viața altora.
Îți mulțumesc pentru încredere.

Povestiri adevărate: Minți criminale și frați care distrug intenționat

Publicând o postare despre gaslighting și alte tehnici de manipulare pe blogul https://ceestiaziaidecisieri.blogspot.com , mi-am amintit de ...